Garantie si conformitate

DECLARATIE DE CONFORMITATE
Noi, SC ProLine Prodcom SRL declaram pe propria raspundere ca echipamentele din prezentul document respecta cerintele esentiale de securitate prevazute de HG 457/2003, 497/2003 si HG130/2015 privind echipamentele radio si echipamentele terminale de telecomunicatii si recunoasterea mutuala a acestora, precum si cerintele de protectie prevazute de HG 57/2015. Produsul este conform standardelor EN60950 ; EN55022-2000; EN55024-2001 ; EN61000-3-2 :2001 ;EN 50082-1 (1992) ; IEC 801-2 :1984 ; IEC 801-3 :1984 ; IEC 801-4 ;1988. Produsele pot fi comercializate avand marcaje CE, RoHS, DEEE aplicate de producator.
INFO DEEE
Conform OUG 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea alaturata.
CERTIFICAT DE GARANTIE
Prezentul document atesta ca produsul achizitionat beneficiaza de garantie si service in conditiile respectarii instructiunilor de instalare, utilizare, intretinere, manipulare si transport prevazute in manualul de utilizare, documentatia produsului si certificatul de garantie. Garantia se acorda in conformitate cu legile romane in vigoare la data cumpararii. Conditiile de garantie inscrise in documentele emise de producator / importator prevaleaza asupra conditiilor inscrise in certificatul de garantie, inclusiv modalitatea de acordare a garantie sau a cerintelor de sistem date de producator.
CONDITII DE GARANTIE
Art. 1. OBLIGATIILE FURNIZORULUI
1. Termenul de garantie al produsului este cel specificat in prezentul certificat si se calculeaza de la data emiterii certificatului de garantie.
2. Durata medie de utilizare a produselor este de 3 ani.
3. Garantia pentru accesorii, consumabile, poate fi limitata la o perioada mai mica de 24 de luni, in functie de caz, si va fi mentionata pe certificatul de garantie.
4. Garantia bateriilor din echipamentele electronice, telefoane mobile, laptopuri,etc. au garantie de 6 Luni.
5. In lipsa conformitatii, cumparatorul are dreptul sa i se aducaprodusele aflate in garantie la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata, in conformitate cu conditiile din certificatul de garantie.
6. Orice defectiune aparuta in perioada de garantie, datorita unei cauze neimputabile clientului, va fi remediata prin repararea sau inlocuirea subansamblelor defecte, gratuit. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp care nu poate depasi 15 zile (din momentul receptiei produsului de catre noi), fara nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
7. Interventiile pentru garantie se fac la sediul SC ProLine Prodcom SRL sau la centrele de service autorizate de producator,conform certificatelor eliberate de acestia.
Art. 2 . OBLIGATIILE CUMPARATORULUI
1. La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul va trebui sa prezinte:
- Copie dupa factura si certificatul de garantie
- O descriere scrisa a defectului constatat
- Toate accesoriile cu care a fost livrat
- Ambalaj corespunzator transportului.
Lipsa unuia dintre detaliile mentionate atrage imposibilitatea de a asigura garantia.
! Nu ne asumam raspunderea in cazul defectiunilor aparute in timpul transportului, datorate ambalarii necorespunzatoare.
! In cazul in care nu se constata defectul reclamat, costurile de transport vor fi suportate de catre client.
2. Alimentarea produsului de la reteaua electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator.
3. Folosirea numai a elementelor de cablare originale, ale echipamentelor.
4. Respectarea instructiunilor de utilizare ale echipamentelor cumparate,conform indicatiilor tehnice date de producator.
5. Este recomandata pastrarea ambalajelor originale, precum si a documentatiei tehnice primita la livrarea echipamentelor pe toata durata garantiei. Interventiile si/sau reparatiile efectuate de catre persoane neautorizate de producator, manipularile defectuoase, ruperea sigiliilor, a datelor de identificare, defectele fizice (zgarieturi, lovituri, arsuri, etc), defecte datorate contactului cu lichide de orice fel precum si mentinerea echipamentelor in conditii de prafuire, umiditate excesiva sau temperaturi neadecvate, duc la pierderea garantiei.
6. Responsabilitatea asupra instalarii corecte, hardware si software, apartine in totalitate beneficiarului.
Art. 3. SITUATII CARE POT DUCE LA PIERDEREA GARANTIEI
1.Ruperea sau deteriorarea sigiliilor sau a etichetelor aplicate pe produse.
2. Instalarea necorespunzatoare: conectarea la priza fara impamantare, conectarea perifericelor in timp ce echipamentele sunt sub tensiune nerespectarea instructiunilor de instalare
Art. 4. ALTE MENTIUNI
1. In cazul in care defectul reclamat nu exista sau nefunctionarea se datoreaza unor probleme software sau montarii incorecte si/sau neautorizate, beneficiarul va suporta costul total al interventiei conform tarifelor afisate la unitatile de service (manopera, piese de schimb, transport).
2. Garantia nu acopera eventualele pierderi de date cauzate de defectiuni ale echipamentelor aflate in garantie.
3. Service autorizat nu raspunde pentru pierderile colaterale urmare a riscurilor previzibile ce deriva din utilizarea produselor hardware, software (ex. pierderea informatiilor sau programelor pe care beneficiarul le are stocate, beneficiarul avand sarcina salvarii periodice a datelor ce-i apartin, astfel incat, daca este cazul, service-ul sa poata formata, in functie de posibilitati, mediul de stocare si instala programe de test si/sau cele existente in factura la momentul vanzarii). Raspunderea unitatii de service este de a repara sau inlocui produsul constatat defect.
4. Orice disputa intre parti cu privire la interpretarea, executarea si efectuarea acestui contract, vor fi rezolvate pe cale amiabila intr-un termen de 30 zile de la aparitia acesteia. In cazul in care disputa persista dupa acest termen si partile nu au ajuns la o alta intelegere, solutionarea disputei se va efectua